Desert Scent Incense. Natural Handmade Quality Incense

רגע לפני החגים

זהירות!!אינו מכיל תוכן שיווקי
זהירות!!
אינו מכיל תוכן שיווקי.
הקיץ מאותת שתיכף מסתיים ורגע לפני העונה שאני הכי אוהב, הרגיש לי וצף בי הצורך לעצור לרגע ולקחת חופשה קצרה, ומאחר שבסיני היה עמוס- מצאתי את עצמי בסאבלט לשבועיים בחוף הכרמל.
נסעתי בלי ערכת הירידים שלי ורק עם כמה חומרים בודדים, שאוכל לשחק ולנסות משהו חדש אבל בעיקר כדי שלא אעשה כלום חוץ מלנוח, כי אני נוטה להיות בעשייה ותנועה ובעצם ממש הייתי צריך לעצור. לחשב מסלול. להתבונן על הדרך. לעשות דברים שלא יצא לי לעשות זמן מה כמו ללכת לים ולראות סדרה בנטפליקס... לכבות את המוח לקצת.
יצא לי להיות ברשתות לא מעט בזמן הזה.
נחשפתי להמון תכנים. מעניינים ומעניינים פחות. חיוביים וחיוביים פחות. אבל עכשיו, דקה וחצי לפני החגים, המון תוכן שיווקי...
ה מ ו ן. וזה מדהים בעיניי. אני, כמובן, באיחור אופנתי אופייני ומתעכב בעניין השיווק שלי כמו שאני דוחה רופא שיניים. 🤦🏽‍♂️ אני מבין שזה אחד הצעדים שאני חייב לעשות.. אבל מרגיש שיש לי שם מעצורים.
מצד אחד אני אוהב שהעסק שלי מתנהל בצורה אורגנית, מפה לאוזן, דרך היכרות בדוכן או פסטיבל ובלי להרגיש שאני דוחף את העשייה שלי כמו סוחר, אלא כיוצר של מוצר שיש בו הרבה רבדים ושימושים, שאני נהנה לראות ולשמוע איך אתם מגלים אותם ונהנים מהם בדרך שלכם... ומצד שני- יש היום הרבה היצע של אנשים מאוד מוכשרים, והרבה תוכן שיווקי ממומן וזה מורגש אצלי.
הלחץ לכיוון השיווקי מורגש. וגם הרצון להגיע לתודעה של עוד אנשים שעדיין לא מכירים את Desert Scent.
בא לי לשתף שאני מאוד בטוח באיכות של כל מה שאני עושה, אבל לפעמים, כשהיריד חלש או כשהמכירות יורדות, אני שואל את עצמי ''לאן?'' ו''למה?'' או ''האם זה המקום שלי?'' ''איפה אני יכול לשפר?'' ועוד שאלות שכאלה.
זה פוסט פריקה ולא תוכן שיווקי...
אני לא הבנאדם הכי פעיל ברשתות החברתיות. בקושי מעלה פוסטים. עוד פחות מצטלם לרילס וכו' (אפילו שמדי פעם מנסה) וגם כשכבר מעלה משהו מעבר לסטורי, נדיר שמשווק את העשייה שלי סטייל ''קטורת מיוחדת שמתאימה לX או Y עכשיו במבצע לחגים, לינק בביו, המלאי אוזל, רק היום רק היום'' ושלא יתפרש שיש פה סוג של ביקורת על מי שכן משווק- להיפך, זה מגיע מקצת קנאה שאני פשוט לא כזה ומחשבה שאולי כדאי לי לנסות להיות קצת יותר כזה...
תודה שאתם שותפים למסע שלי. תודה על השיקופים והשיתופים.
מאחל לכולם שנה טובה, מלאה ברפואה, בריאות, התבוננות, הכלה, שלום פנימי, רצון טוב, כוונות מדויקות, אחווה, קשב ואהבה עצמית ולזולת. 🌿🦉🔥🪶🛖

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.