Desert Scent Incense. Natural Handmade Quality Incense

על שרף אורן

על שרף אורן-תכונות ושימושים
🌲🌲
שרף אורן הוא חומר דביק המופק ממינים שונים של עצי אורן. מדובר בהפרשה טבעית המתרחשת כאשר קליפת העץ נפגעת, וכתוצאה מכך נוצר חומר המגן על העץ מחדירת מזיקים.

מבחינה היסטורית, שרף האורן שימש תרבויות ילידים ברחבי העולם למטרות רפואיות, מעשיות ורוחניות. ברפואה המסורתית, שרף האורן שימש לעתים קרובות כמשחה לריפוי פצעים, חתכים וגירויים קלים בעור בשל תכונות החיטוי והאנטי דלקתיות שלו. האמינו שזה עוזר להאיץ את תהליך הריפוי ולספק הגנה מפני זיהומים. אני אוהב להכין מהשרף משחה על בסיס שעוות דבורים שעוזרת לאיחוי חתכים.

מעבר לשימושים המעשיים שלו, שרף האורן היה בעל משמעות תרבותית ורוחנית בטקסים עתיקים רבים. חלק מהתרבויות שרפו שרף אורן כקטורת במהלך טקסים מקודשים כדי לטהר את האוויר וליצור אווירה רוחנית. האמינו שהריח הארומטי של שרף אורן בוער מנקה ומגן על הסביבה, ומשפר את החיבור לאלוהי.
🌲🌲
ובנימה אישית...
שרף אורן היה אחד המרכיבים הראשונים שיצא לי ללקט בשביל קטורת. בקטורות הראשונות שהכנתי היה שרף אורן שליקטתי ביער, פה הארץ. לצערי היום זה כבר לא קורה כפי שהייתי רוצה שזה יקרה אבל כשהייתי במקסיקו יצא לי להיות בשני יערות אורנים מהממים ונדיבים וליקטתי כמות יפה של שרף. ביער השני יצאתי לטייל ולא תיארתי לעצמי שאלך לאיבוד ואמצא כמות עצומה של שרף. לשמחתי מצאתי קופסא שיכולתי למלא וכשלבסוף מצאתי את הכביש והצלחתי לעצור רכב שיקח אותי לכפר שבו שהיתי- הידיים שלי היו כל כך שחורות ודביקות שהיה לי לא נעים לפתוח בעצמי את הדלת ונורא השתדלתי שלא לגעת בכלום...
😂😂😂 היה שווה את זה.
אחד הריחות האהובים עלי. מחזק, מחמם, מחטא, מאחד.
מה אתם עושים עם שרף של אורן?

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.