Desert Scent Incense. Natural Handmade Quality Incense

קצת עלי

כמה מילים עלי :)
היי :)
רוצה להציג את עצמי למי שעדיין לא מכיר.
קוראים לי יגאל. אני עומד מאחורי Desert Scent .
אני לרוב בנאדם מופנם ושקט ולכן ממש אוהב את המקום הקסום והשקט שאני גר בו בתוך מטע של תמרים קצת דרומית לים המלח, בנאות הכיכר.
בגיל מאוד צעיר התחלתי לבשל בבית ובאופן טבעי, כשהייתי בן 20, זה הפך למקצוע שלי ל15 שנה עד שהחלטתי שאני כבר לא נהנה מעבודה במסעדות והשחיקה גדולה מדי בשבילי ופניתי לאפיקים אחרים. בזמן הזה שבישלתי הייתי שף וקונדיטור.
הספקתי לגור שנתיים בארה''ב ועבדתי שם במסעדות גורמה והשתלמתי בקונדיטוריה.
בדיעבד אני חושב שהעבודה במטבחים מאוד עוזרת לי בבנייה של המתכונים של הקטורות והבשמים וכל שאר הפורמולציות שאני רוקח לי בשקט והשלווה שלי בבית...
חוץ מארה''ב גרתי גם יותר מ4 שנים בקולומביה. הגעתי לשם בפעם הראשונה לטיול עם חברים והתאהבתי. לקח לי 3 שנים לאזור אומץ, ללכת בעקבות הלב ולעבור לגור שם. למדתי ספרדית ובשלב כלשהו פתחתי בר- מה שהיום נראה כמו בדיחה לא מצחיקה כי כיום אני לא נוגע באלכוהול....
בשנים בקולומביה הכרתי רפואה מצמחים וזה היה שם, בטקסים, שהכרתי בפעם הראשונה את השימוש בעשן בתור רפואה. את הקופאל האפור האהוב. זה קרה אחרי תקופה שקטורות רגילות כבר לא היו לי נעימות והתאהבתי מחדש בעשנים. (אולי בפעם אחרת ארחיב יותר על התהליך שקרה מאותה נקודה ועד הרגע שיצרתי את הקטורת הראשונה שלי שבערה מהתחלה ועד הסוף ואפילו הריחה טוב!! חח)
כשחזרתי לארץ, חזרתי לגור בנאות הכיכר, היכן שאחי והמשפחה שלו גרים, שם גרתי גם לפני השנים בקולומביה. הפעם שכרתי שטח חקלאי, נטעתי מטע תמרים, בניתי את הבית שבו אני גר כרגע והתחלתי לעבוד, במקביל למטע, בכל מיני עבודות מזדמנות במושב. בזמן הקורונה התפנה לי הרבה זמן לדייק את מה שהיה צריך דיוק עם הקטורות, שעד אז, כבר כמה שנים שהכנתי לעצמי, ויצאתי לדרך חדשה שעדיין מפתיעה אותי ומביאה אותי למחוזות חדשים- בתוך עצמי, מול אנשים, מקומות חדשים, חומרים חדשים ומעיין של יצירה ולמידה שאני כל כך אוהב.
אני מאוד אוהב להיות תכליתי ואולי בגלל זה אני לא איש המכירות הכי טוב... קשה לי להבטיח הבטחות בסגנון ''אם תדליקו את הקטורת הזאת- תמצאו זוגיות, השפע יגיע אליכם, המדיטציה תהיה עמוקה יותר, תהיו יותר גמישים ביוגה וכאלה...'' אני כן יכול להבטיח שאני עושה מה שאני יכול כדי שהקטורות שלי יהיו טובות ונעימות. 
אני נותן להן ''לדבר'' בעד עצמן. אני משתדל לנסוע כמה שיכול כדי לבחור ולהביא מבחר חומרי גלם איכותיים. אני מכין הכל מא' ועד ת' בעצמי: טוחן, מסנן, שוקל, מערבב, לש, מגלגל, שם לייבוש ובמקביל דואג שיהיו התנאים הכי טובים לקטורת לכשתתייבש, מביא את הקופסאות ומחפש את הירידים המתאימים כדי להביא את המתנה שלי לעולם.
יש עוד מקום לשיפור ואני ממשיך ללמוד ולהתנסות כי השמיים הגבול....
חייב לציין שמעולם לא לקח לי כל כך הרבה זמן לכתוב פוסט והפוסט הזה עבר מלא מחיקות ושיכתובים ומחשבה מה אני רוצה לספר על עצמי... תודה לאלה שביקשו שאספר על עצמי והוציאו אותי מאיזור הנוחות שלי (אפילו שגלשתי לשם מדי פעם בפוסט) מן הסתם יש עוד הרבה לספר ומבטיח להשתדל לשלב עוד בפוסטים אחרים.
תמיד בהודיה 🙏🏽🤍🤗🌿🦉
 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.