Desert Scent Incense. Natural Handmade Quality Incense

תהליך בניית מתכון חדש

פירוט התהליך של בניית מתכון חדש של קטורת Desert Scent

אני רוצה לשתף את אחד התהליכים שאני הכי אוהב בתוך התהליך של Desert Scent שהוא עצמו תהליך בתנועה ולמידה וגדילה בתוך תהליך העל של החיים.

תהליך בניית מתכון חדש....

כל מתכון חדש מתחיל ברעיון של שילוב חדש, חומר גלם חדש שהגיע אלי, מטרה מסויימת שבשבילה אני יכול לערבב חומרי גלם מדויקים או בקשה מיוחדת לקטורת קאסטום.

בשלב השני, אני מדייק את חומרי הגלם ויוצר מתכון בסיס ראשוני של כ7-10 יחידות.

השלב הבא הוא הכי מעניין מבחינתי- מבחן התוצאה. עכשיו כשהמתכון הראשוני התייבש ומוכן לבדיקה- אני מדליק ובוחן- האם נדלק היטב? האם הריח נעים? האם הקטורת מייצרת מספיק עשן? האם הבערה טובה ואחידה? את כל הרשמים והמחשבות אני רושם. יכול להיות שהקטורת נדלקת, אבל נכבית אחרי כמה דקות... יכול להיות שהריח לא מספיק נעים לדעתי או שיכול להיות יותר טוב...

אני די מחמיר עם עצמי כדי להביא לעולם קטורת טבעית משובחת שמיוצרת בעבודה ידנית, מחומרים מעולים עם הרבה אהבה.

השלב הבא יכול להתחלק לשתיים: יש מצב (קורה המון) שהשילוב, חומר הגלם או כל סיבה אחרת- פשוט לא עובד בשבילי והמתכון יחד עם מה שנשאר מהקטורות הראשוניות שלו מושלך לפח 🤷🏽‍♂️

האופציה השנייה של השלב הזה בתהליך היא שאני מיישם את כל הרשמים שרשמתי לעצמי לאורך כמה ימים שבהם הדלקתי וישבתי עם הקטורת החדשה ומדייק מתכון חדש לפי אותם רשמים 🤓. יכולים להיות שינויים של חצי גרם לפה או לשם בכל אחד מהמרכיבים של הנסיון השני של המתכון החדש. יכול להיות שאחד הרשמים היה שחומר גלם נוסף, שלא היה בנסיון הראשוני, יצטרף למתכון החדש.

השלב הזה של הדיוק, יכול לחזור על עצמו שוב ושוב, עד שהמתכון מושלם מבחינתי ומוכן לצאת לעולם.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.