Desert Scent Incense. Natural Handmade Quality Incense

על שרף הלבונה

היו ימים שהלבונה הייתה שווה בערכה לזהב- עד כדי כך מדובר בחומר טוב ;)

 

שרף לבונה הוא שרף ריחני המגיע ממשפחת עצי ה Boswellia, שמקורה בחצי האי ערב ובחלקים מאפריקה. הוא נמצא בשימוש במשך אלפי שנים בתרבויות שונות למטרות רוחניות ורפואיות. שרף לבונה נשרף בדרך כלל כקטורת, ומאמינים כי לעשן שלו יש תכונות מטהרות ומנקות שיכולות לעזור לנקות אנרגיה שלילית ולקדם מודעות רוחנית ולחבר לעולמות עליונים.

שרף לבונה משמש גם ברפואה המסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות, כאבים ובעיות נשימה. מאמינים שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשככות כאבים, אשר הופכות אותו לשימושי בטיפול במצבים כגון דלקת פרקים ואסטמה. בנוסף, מאמינים ששרף לבונה הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות, אשר הופכות אותו לשימושי בטיפול בזיהומים ולמניעת התפשטות חיידקים.

בשימוש רפואי הוא אף משמש לבעיות עור, עיכול ומחלות קרביים, וזנים מסויימים ניתן (ומומלץ) לצרוך בבליעה/שתיה.

בספר 'תלמוד הצמחים' של אברהם דהאן, כתוב שלעשן יש השפעה פסיכו אקטיבית נעימה המשרה תחושת ריחוף קל. זהו סממן הקטורת המקראית המובהק ביותר ששימש בעת מנחות והקרבת קורבנות. באותה העת שימש גם בהכנה של תמרוקים רפואיים עבור מגוון רחב של תחלואים. שרף הלבונה היה נחשב כמקשר בין הרצון העל תודעתי לספירת החוכמה (ראשונת הכוח השכלי בתודעת האדם).

היו ימים שהלבונה הייתה שווה בערכה לזהב- עד כדי כך מדובר בחומר טוב ;)

ועכשיו ברשותכם- כמה מילים פשוטות על הלבונה. בכל המקורות הקדומים מדובר על שימוש בחומרים הארומטיים המקומיים לטיהור המרחב הקדוש- גם הלבונה שגדלה באותה העת באיזור ים המלח שימשה לאותה מטרה. מתוך הטיהור של החלל, סילוק האנרגיות הרעות והריחות הקשים- הגיעו שיפור במצב הרוח והתעלות. אוירה נעימה והרמוניה. ומי שכבר מכיר יודע שהריח מיוחד וממכר. יש היום כ19 סוגים שונים של לבונה ולכל סוג ישנן איכויות שונות. בקטורת שלי אני משתמש בכמה סוגים. יש קטורות שאני משלב כמה סוגים ויש קטורות שאני מכניס סוג אחד.

טיפ קטן, למי שרוצה להכין קטורת עם לבונה- מומלץ להקפיא כדי שהטחינה תהיה יותר קלה.

תמיד הקטורת שלי 100% טבעית ומכילה 100% אהבה.

 

 

קטורת לבונה

 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.